Lucrarea de laborator nr.4
Problema 2.1. Sa se citeasca de la tastatura n
numere naturale, care se adauga, pe masura ce se citesc, intr-o
stiva implementata dinamic, apoi
saCiteste mai mult « 1372 cuvinte, 3 pag. » Determinarea lungimii unui sir
Pentru determinarea lungimii unui sir C se foloseste
functia strlen. Aceasta functie preia un singur argument, care poate fi
un tablou de caractere, un pointer spre un tablou de caractere sau un sir
literal. FunctCiteste mai mult « 65 cuvinte, 1 pag. » Utilizarea matricilor .
O matrice
reprezinta un tablou
de date care
are doua dimensiuni
reprezentate de numarul
de linii si
numarul de coloane si se declara astfel:
tip
data nume variabila de memorie[diml][diCiteste mai mult « 183 cuvinte, 1 pag. » Prezentarea functiei printf
Functia printf se foloseste pentru a afisa
mesaje pe ecran.
Cand
programul foloseste
printf,
datele care
se
vor a se
afisa reprezinta parametrii sau argumentele
functieCiteste mai mult « 165 cuvinte, 1 pag. » Instructiunea if
Instructiunea
if se foloseste pentru a executa cod numai cand valoarea unei expresii relationale
este adevarata. Sintaxa unei instructiuni if este :
if
(valoare booleeana)
instructiune;
Ansamblul celor doua linii Citeste mai mult « 176 cuvinte, 1 pag. » Compilarea programului
in C .
Un program
executabil, pe
de
alta
parte ,
contine instructiuni exprimate
ca siruri de 1 si 0, pe care le intelege ca1culatorul. Procesul de conversie
a fisierului sursa C iCiteste mai mult « 142 cuvinte, 1 pag. » Utilizarea
vectorilor ( tablouri de date ) .
Un vector
este o lista de variabile de acelasi tip. De exemplu o lista de variabile
intregi sau o lista de variabile text sunt exemple de vectori.
Declararea
vectorilor :
tip
nume[marCiteste mai mult « 188 cuvinte, 1 pag. »
Instructiunea
conditionala if .
Instructiunea care ne ajuta sa putem sa
alegem ce facem se numeste if –
in engleza inseamna daca.
Schema de folosire este:
if (conditie) instructiune;
Analiza: O conditie poate
sa fie adCiteste mai mult « 325 cuvinte, 1 pag. » Definitii
si declaratii de variabile .
In C o variabila este un loc in memorie unde
se poate pune date, acelui loc i se da un nume care va fi si numele variabilei.Variabilele sunt de mai
multe tipuri si fiecare tip are anumCiteste mai mult « 448 cuvinte, 1 pag. » Tablouri
Un tablou
va permite sa folositi o singura variabiIa pentru a stoca mai multe valori.
Valori1e sunt stocate la indexi consecutivi, pornind de la zero, cifra care
creste cu unu la fiecare element suplimentar care se adauga la matriCiteste mai mult « 532 cuvinte, 2 pag. » Operatori de incrementare si de decrementare
A
incrementa inseamna a mari o valoare cu o unitate. Invers, a decrementa
inseamna a reduce o valoare cu o unitate. C++ are un operator de
incrementare care se poate folosi pentru
a mari o valCiteste mai mult « 209 cuvinte, 1 pag. » Declararea de variabile .
Declararea
unei variabile nu doar ca rezerva memorie,
dar ofera o modalitate convenabila de a face referire la memoria rezervata
respectiva .
Prin declararea unei variabile,se poate facereferire la memoria rCiteste mai mult « 367 cuvinte, 1 pag. » Siruri
de caractere .
Declararea
sirurilor .
char nume variabila de memorie [ dimensiunea
maxima a sirului ]
exemplu : char s[100];
Diferente intre
o variabila sir de
caractere si un
vector ( tablou Citeste mai mult « 242 cuvinte, 1 pag. »
Pointeri
Pointerii sunt variabile care contin adresa de
memorie a unei alte variabile. Din aceste considerente,
pointerii se numesc si variabile de adresa.
Presupunem ca avem o variabila de tip intreg numita
entitate localizata la adresa dCiteste mai mult « 535 cuvinte, 2 pag. » Memorie SRAM 16x8
Codul
library IEEE;
use IEEE.STD_LOGIC_1164.ALL;
use IEEE.STD_LOGIC_ARITH.ALL;
use IEEE.STD_LOGIC_UNSIGNED.ALL;
---- Uncomment the following library
declaration if instantiating
---- any Xilinx primitCiteste mai mult « 139 cuvinte, 1 pag. » Adunare
Codul
library IEEE;
use IEEE.STD_LOGIC_1164.ALL;
use IEEE.STD_LOGIC_ARITH.ALL;
use IEEE.STD_LOGIC_UNSIGNED.ALL;
---- Uncomment the following library
declaration if instantiating
---- any Xilinx primitives in thCiteste mai mult « 105 cuvinte, 1 pag. » Reg. De 16 biti
Codul
library IEEE;
use IEEE.STD_LOGIC_1164.ALL;
use IEEE.STD_LOGIC_ARITH.ALL;
use IEEE.STD_LOGIC_UNSIGNED.ALL;
---- Uncomment the following library
declaration if instantiating
---- any Xilinx primitivCiteste mai mult « 107 cuvinte, 1 pag. » Sumator pe n biti
Codul
library IEEE;
use IEEE.STD_LOGIC_1164.ALL;
use IEEE.STD_LOGIC_ARITH.ALL;
use IEEE.STD_LOGIC_UNSIGNED.ALL;
use IEEE.NUMERIC_STD.ALL;
---- Uncomment the following library
declaration if inCiteste mai mult « 298 cuvinte, 1 pag. » Unitate aritmetica si logica
Codul
library IEEE;
use IEEE.STD_LOGIC_1164.ALL;
use IEEE.STD_LOGIC_ARITH.ALL;
use IEEE.STD_LOGIC_UNSIGNED.ALL;
---- Uncomment the following library
declaration if instantiating
---- any XiCiteste mai mult « 225 cuvinte, 1 pag. » Numarator Cu functii de reset si load
Codul
library IEEE;
use IEEE.STD_LOGIC_1164.ALL;
use IEEE.STD_LOGIC_ARITH.ALL;
use IEEE.STD_LOGIC_UNSIGNED.ALL;
---- Uncomment the following library
declaration if instantiating
--Citeste mai mult « 123 cuvinte, 1 pag. »
Copyright © 2024 - Toate drepturile rezervate