UNIVERSITATEA
DIN CRAIOVA
Facultatea
de Automatica,Calculatoare si Electronica
PROIECT
Structuri de date si algoritmi
Gestionarea unui magazin de piese auto
Gestiunea unui magazin de piese Citeste mai mult « 1913 cuvinte, 4 pag. » Structura si evolutia
sistemelor de operare
1.1. Introducere
Fara
software-ul necesar, un calculator este de neutilizat. Cu software-ul necesar,
calculatorul poate stoca, procesa si Citeste mai mult « 3748 cuvinte, 8 pag. » Sistemul de posta electronica
Introducere si scurt istoric
Posta electronica, sau e-mail, cum este ea cunoscuta de
catre numerosii sai utilizatori, existCiteste mai mult « 4404 cuvinte, 9 pag. » Academia de Studii Economice
Catedra de Informatica
Economica
PROIECT
LIMBAJE DE
ASAMBLARE
Compresia
fisierelor utilizand algoritmul Limpel - Ziv
Citeste mai mult « 3568 cuvinte, 8 pag. » PROGRAMARE
WEB
Lectia
1
LAN - Local Area
Network
MAN -
Metropolitan Area Network
WAN - Wide Area
Network
----------------------------------
Internet
IP - Internet
Protocol
e-mail - Electronic
mail
FTP - Citeste mai mult « 5610 cuvinte, 12 pag. »
UNIVERSITATEA HYPERION
Facultatea de Electronica,
Automatica si Informatica Aplicata
PROIECT
LA
PROGRAMARE ORIENTATA PE OBIECTE
Proiectul consta in crearea si
inteCiteste mai mult « 230 cuvinte, 1 pag. » Rezolvarea sistemelor
- Atestat de informatica -
Programul rezolva un sistem de maxim MAX
ecuatii (constanta definita in program) cu MAX necunoscute, cu coeficienti
reali.
Sunt definite mai multe variabile
globale :
· Citeste mai mult « 1229 cuvinte, 3 pag. »
Proiectarea Software -
1 Introducere
Este esential sa
dezvoltam un model pentru sistem, inainte de a incepe sa scriem cod
ce va fi folosit pentru controlarea sistemului sau interactiune cu acesta.
ModelaCiteste mai mult « 20416 cuvinte, 41 pag. » Rezolvarea sistemelor
- Atestat de informatica -
Programul rezolva un sistem de maxim MAX
ecuatii (constanta definita in program) cu MAX necunoscute, cu coeficienti
reali.
Sunt definite mai multe variabile
globale :
· Citeste mai mult « 1229 cuvinte, 3 pag. » MINISTERUL EDUCATIEI CERCETARII SI
TINERETULUI
Liceul „Grigore Moisil” Timisoara
Lucrare
de atestat
Matematica
– Informatica intensiv
Mitologia Greaca
Citeste mai mult « 1659 cuvinte, 4 pag. » PROIECTAREA LOGICA
A SISTEMELOR INFORMATIONALE
Exista trei variante de abordare a
proiectarii logice:
-
iesiri - intrari;
-
intrari - iesiri;
- mixta.
ICiteste mai mult « 10699 cuvinte, 22 pag. » PROIECTAREA FIZICA A SISTEMELOR INFORMATICE
Proiectarea fizica se desfasoara
pe parcursul a trei subfaze sau pasi [1]:
- proiectarea
fisierelor fizice si a bazelor de date: aceasta vizeaza
desCiteste mai mult « 14025 cuvinte, 29 pag. » DAREA IN FUNCTIUNE A
SISTEMULUI INFORMATIC
In aceasta etapa creste rolul beneficiarului care se pregateste
sa preia integral exploatarea sistemului informatic. Totusi, etapa
trebuie pregatităCiteste mai mult « 1278 cuvinte, 3 pag. »
ARBORI TRIE
12.1 Notiuni
introductive :
Arborii de regasire sunt structuri de date speciale care sunt utilizate
mai ales pentru reprezentarea multimilor de caractere. De asemenea cu ajutorul
lor pot fi reprezentate tipuri Citeste mai mult « 1253 cuvinte, 3 pag. » SECUTITATEA SISTEMELOR INFORMATICA
Importanta tehnologiilor informatice si a
comunicatiilor, are un rol din ce
in ce mai mare in toate domeniile de activitate si se poate asista la :
-  Citeste mai mult « 1379 cuvinte, 3 pag. » Metode de sortare a sirurilor
Se citesc n numere intregi. Se
cere ca acestea sa fie scrise in ordine crescatoare/ descrescatoare . Exemplu:
n=4 si se citesc numerele: 3,1,6,2. Numerele vor fi afisate in ordinea 1,2,3,6
(daca se cere sa fie Citeste mai mult « 969 cuvinte, 2 pag. » SISTEME INFORMATICE IN ECONOMIA DIGITALA
Tema
: PRESTARI SERVICII
Arhitecturile generice sunt instrumente
utilizate in ingineria si
re-ingineria
software a proceselor de afaceri.
Orice intreprindere, Citeste mai mult « 978 cuvinte, 2 pag. » STRUCTURI DE
PROGRAMARE
PLANUL LECTIEI
1.
STRUCTURA SECVENTIALA
1.1.
COMENZI PENTRU
ATRIBUIRE
1.1.1.
COMANDA STORE
1.1.2.
Citeste mai mult « 1128 cuvinte, 3 pag. » Diagrame de clase
·
Modelarea unui sistem presupune identificarea
lucrurilor care sunt importante pentru acesta si care formeaza
vocabularul sistemului. In UML, toate aceste lucruri sunt modelatCiteste mai mult « 2848 cuvinte, 6 pag. » Dezvoltare in spirala
·
Boehm (1988)
·
Prezinta o dezvoltare incrementala ca o spirala.
Fiecare bucla a spiralei corespunde unui increment
PlanifiCiteste mai mult « 69 cuvinte, 1 pag. »
Copyright © 2024 - Toate drepturile rezervate