Interiorul Servleturilor .
1. API-ul Servleturilor
Toate
servleturile trebuie numaidecat sa implementeze
interfata Servlet. Aceasta interfata descrie mecanismul exact prin care
serverul retea va interactiona cu servleturile, incluzand
inCiteste mai mult « 866 cuvinte, 2 pag. » Clasa Cookie
Un cookie este o bucata de informatie care este pastrata pe partea
client de catre un agent al utilizatorului la cererea serverului. Cookie-urile sunt folosite pentru a pastra starea din partea
clientului; ei sunt folositi pentru a Citeste mai mult « 546 cuvinte, 2 pag. » Servirea unei cereri HTTP Get
Urmatorul
exemplu arata cum trebuie folosita clasa HttpServlet
pentru a prelua cereri get simple. A se retine ca metoda get este
metoda standard pentru a primi un obiect static prin intermediul HTTP (figura
10).
Citeste mai mult « 187 cuvinte, 1 pag. » Aplicatie Servlet – Librarie
virtuala
Aplicatia implementeaza o
librarie virtuala. Optiunile pe care utilizatorul le are in aceasta librarie
sunt :
·
poate sa consulte catalogul de carti: seCiteste mai mult « 2009 cuvinte, 5 pag. » Dezvoltarea servleturilor
Urmatoarea
sectiune face o introducere pentru ce este nevoie
pentru a incepe sa dezvoltam si sa testam servleturi.
1. Platformele suportate
Servleturile API au castigat repede suportul pentru majoritatea
distribCiteste mai mult « 491 cuvinte, 1 pag. » Interfata HttpServletResponse
Aceasta
interfata permite servletului sa formateze un raspuns
bazat pe un protocol HTTP, care este trimis inapoi catre client. Extinde interfata ServletResponse.
1. Variabile statice
Aceasta
interfata continCiteste mai mult « 531 cuvinte, 2 pag. » Interfata ServletContext
Interfata
ServletContext are un servlet care acces la mediu in
care ruleaza. Prin aceasta interfata, servletul poate inregistra
evenimente importante si poate accesa informatii specifice retelei de care apartine
serverCiteste mai mult « 199 cuvinte, 1 pag. »
Clasa GenericServlet
Clasa
GenericServlet este o implementare a interfetei
Servlet care mai multe metode de ajutor. Aceasta este
o clasa comuna pentru servleturi simple. Aceasta clasa
implementeaza toate metodele intefetei ServletConfig.
1Citeste mai mult « 291 cuvinte, 1 pag. » Apelarea servleturilor
In acesta sectie, vom discuta
despre metodele variate de a apela un servlet. In
particular, ne vom concentra pe servleturile care se executa pe servere Web,
fiind accesate print HTTP. Alte servicii de retea care gazduiescCiteste mai mult « 662 cuvinte, 2 pag. » Crearea
unei ferestre de aplicatie cu cateva forme geometrice
Scopul
lucrarii: Crearea unei aplicatii Java cu o interfata grafica
cu utilizatorul (GUI) utilizand clasa Frame.
Tema lucrCiteste mai mult « 265 cuvinte, 1 pag. » Programarea in Java
Evenimente
Un eveniment este o actiune impusa de
catre utilizator.
Exemple:
·
utilizatorul
apasa o tasta sau face click pe mouse
·  Citeste mai mult « 1213 cuvinte, 3 pag. » JavaScript
si Perl
1. JavaScript - Introducere
Ca tot ceea ce are legatura cu Web-ul, JavaScript este o tehnologie noua
- mai noua decat insusi limbajul Java. Initial, JavaScript a fost dezvoltat de
Netscape sub denumirea dCiteste mai mult « 4028 cuvinte, 9 pag. » Java2D
Java 2D ofera capabilitati sporite pentru
grafica bidimensionala si pentru lucrul cu texte si imagini prin extensii ale
AWT. Acest pachet cuprinzator de redare
suporta lucrul cu linii, texte si imagini intr-un cadru flexibil ce permiCiteste mai mult « 4495 cuvinte, 9 pag. »
ELEMENTE
GENERALE
1. Ce este JAVA
?
n
este un limbaj de programare dezvoltat
de JavaSoft, companie in cadrul firmei Sun Microsystems.
n
este complet orientat pe obiecte si
oCiteste mai mult « 1793 cuvinte, 4 pag. » Sabloane de comportament
2 OBSERVER
Util cand diferite obiecte trebuie informate de
aparitia unui eveniment;
Sablonul este utilizat frecvent in JFC (Swing)
pentru tratarea evenimenteloCiteste mai mult « 376 cuvinte, 1 pag. » Algoritmul
de invatare al perceptronului
Acesta modifica
ponderea asociata unei conexiuni cu o cantitate direct
proportionala cu produsul dintre intrarea neuronului respectiv
si diferenCiteste mai mult « 298 cuvinte, 1 pag. » Comunicarea pe porturile seriale
in java
1.
Obiectivul lucrarii
Scopul acestei
lucrari este de a prezenta modul de accesare a portului serial si
paralel folosind limbajul de programare Java.
2.
Notiuni Citeste mai mult « 1031 cuvinte, 3 pag. » Tabele de dispersie
Tabelele de dispersie au ca structuri
de baza tablourile.
Domeniul de valori ale cheilor este,
de regula, mai mare decat dimensiunea tabelei.
Valoarea unei chei este asociata unui
indice din tCiteste mai mult « 571 cuvinte, 2 pag. » Movile
Movilele
asigura o implementare eficienta a cozilor cu
prioritati.
Elementul
maxim se gaseste intotdeauna in radacina.
Nu
ofera posibilitatea de parcCiteste mai mult « 266 cuvinte, 1 pag. » Programare
multi-thread in Java
1. Introducere
Un sistem multiprocesor (SM)
este un mecanism care permite unui sistem de a folosi mai mult de un procesor.
Sistemul Mutiprocesor Simetric (SMS) este o parte a Calculului ParalelCiteste mai mult « 6006 cuvinte, 13 pag. »
Copyright © 2024 - Toate drepturile rezervate